Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

duminică, 23 septembrie 2012

PULPĂ DE PUI UMPLUTĂ CU CÂRNAT, PE PAT DE ROȘII

Ingrediente pentru o porție:
Un copan de pui
Un cârnat (am pus semiafumat)
2-3 roșii
O ceapă (am pus roșie)
Câteva crenguțe de cimbru sau frunze de salvie (am pus cimbru)
Câțiva căței de usturoi cu tot cu coajă și câțiva curățați
2-3 cartofi
50 g unt sau ulei de măsline (am pus unt)
50 ml vin alb sec sau sos de rodii (am pus sos de rodii)
Sare și piper după gust

Preparare:
Prepararea este deosebit de simplă, mai mult o aranjare a ingredientelor în tavă.
Deci, se dezosează copanul de pui.

În locul osului se pune cârnatul.
 
Se taie roșiile felii. La fel și ceapa, se taie rondele. Se tapetează tava cu felii de roșie și rondele de ceapă. Se așează pulpa de pui umplută cu cârnatul și cartofii tăiați ”acordeon”  între ale cărui felii fiind introduse  frunzulițe de cimbru (sau frunze de salvie) și feliuțe de usturoi. Se așează de asemenea în tavă câțiva căței de usturoi necurățați de coajă. Se sărează și se pipărează.
 
 Se pune untul (sau uleiul de măsline) și sosul de rodie sau vinul.
 
Se pune tava în cuptor până s-au rumenit frumos pulpa de pui și cartofii.

Și asta este tot.
Este foarte gustoasă și sățioasă.

 



 

Un comentariu: