Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

marți, 27 iulie 2010

SUFLEU DE LEGUME CU SOFRAN


Ingrediente:

4 dovlecei
Cativa baby carots (eu am avut la congelator si nu i-am fiert)
Cateva pastai verzi, fideluta
2 ardei rosii copti si curatati de cotor si seminte
7 oua
3-4 linguri de faina
50 ml lapte
3-4 linguri de smantana
Sofran
Sare
Putin unt pentru uns tava
Cascaval ras
Parmesan ras

Preparare:
Se pregatesc legumele: morcovii mai mari se taie, ceilalti se lasa intregi;

dovleceii se curata de coaja, din loc in loc (sa mai ramana fasii de coaja)

si se taie felii subtiri;
pastaile se oparesc in apa sarata si se scurg;


Se pun legumele intr-un bol incapator.


Laptele se incalzeste si se pune in el staminele de sofran (eu am avut sofranel), pentru a lasa aroma si culoarea.


Cele 7 oua se pun intr-un bol

si se mixeaza cu sare si piper.

Se adauga smantana, laptele cu sofran

apoi faina

atata cat sa obtinem un aluat de consistent celui pentru clatite.


Se toarna peste legume si se amesteca.


Se rastoarna in tava cu pereti detasabili unsa cu unt.


Deasupra, se acopera cu unstrat de cascaval ras si parmesan.


Se da lacuptor pana s-a rumenit frumos deasupra.

Scoasa din tava:


Se serveste calda sau rece si poate fi imbunatatita cu o felie de sunca (pentru iubitorii de carne)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu