Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

luni, 14 iunie 2010

DESERT USOR CU PETALE DE TRANDAFIR SI CAISE




Cu petalele de trandafir conservate din reteta precedenta, iata ce desert am pregatit pentru o duminica caniculara de iunie:

Ingrediente:
Crema de vanilie
inghetata (eu am avut tiramisu)
cateva caise (sau alte fructe de sezon)
cateva frunzulite de menta, si bineinteles
petale de trandafir conservate si
sirop (sos) de trandafir


Preparare:
Ingredientele se aseaza in cupe in ordinea si cantitatile pe care le doriti.

Iata cum am preparat eu acest desert:





Un comentariu:

  1. Geta, arata superb, iar combinatia ma inspira si pe mine. Stiu pe cineva care va savura cu placere acest desert racoros si parfumat: fiul meu. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere