Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

marți, 2 februarie 2010

RULOURI DIN FILE DE PANGASIUS CU BACKON SI SOS TARTAR


Ingrediente:
Pentru rulouri:

4 fileuri de pangasius
10 feliute de backon
sare si piper dupa gust
cateva fire de rozmarin
Pentru sosul tartar*:
55 g castraveciori murati, scursi si tocati marunt
2 linguri capere scurse si tocate marunt
250 ml maioneza
4 linguri de smantana groasa (eu am pus iaurt)
o lingura otet cu tarhon (nu am pus)
o lingura de patrunjel tocat marunt
o lingura arpagic proaspat (am pus chivas)
2 lingurite tarhon proaspat, tocat (nu am pus)
sare de mare si piper negru proaspat macinat

Preparare:
Se taie fileurile de peste fasii potrivite. Se sareaza si se pipareaza. Se ruleaza, apoi rulorile se infasoara in felii de backon care se prind cu cate o scobitoare. Pe fiecare rulou se pune cate o crenguta de rozmarin.

Se aseaza in tava, pe hartie de copt si se dau la cuptor pana backon-ul s-a rumenit.
Le-am servit cu salata si sos tartar*.



Pentru sosul tartar se amesteca castravetii cu caperele. Se adauga maioneza si se amesteca bine, apoi se adauga smantana (iaurtul). Se incorporeaza otetul (eu nu am pus, mi s-a parut suficient de acru) si verdeata tocata si se amesteca bine. Se asezoneaza dupa gust. Se acopera vasul si se da la rece pentru minim 30 de minute, pentru a permite impregnarea aromelor.

* reteta este din "Cartea sosurilor" de Anne Sheasby primita de la Adriana pentru participarea mea la concursul "Sezonul abundentei" pe culinar.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu