Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

miercuri, 27 ianuarie 2010

CORNURI AROMATE



Aceste cornulete le-am facut dupa o reteta de pe blogul Iolantei Delibozova (Йоланта Делибозова), careia ii multumesc.

Ingrediente pentru aluat:
50 g unt topit
120 ml lapte
1 ou
300 g făină
1 pachet drojdie uscata
1 linguriţă sare

Ingrediente pentru umplutura:
200 g sunca gata feliata (eu nu am pus)
1/2 legatura de pătrunjel
1/2 legatura de mărar
câteva bastoane de ţelină (eu nu am pus)
1 căţel de usturoi
50 g de brânză afumată
50 ml ulei

ou pentru uns
seminte de dovleac pentru decor

Preparare:
Din ingredientele de mai sus se framanta un aluat elastic care se lasa sa creasca.

Puneţi în vasul blenderului verdeata, usturoiul, brânza şi uleiul. Amestecati pana se obtine o crema fina.
Intindeti aluatul intr-o foaie subtire.
Se taie în pătrate de mărimea o felie de sunca. Impartiti fiecare pătrat în două triunghiuri
În mod similar taiati şi şunca. Pe fiecare triunghi de aluat puneti un triunghi de şuncă.
(eu am facut foi rotunde pe care le-am impartit in 8)


Ungeti peste tot cu amestecul de verdeata si rulati.
Aranjaţi cornurile în tava tapetata cu hârtie de copt, ungeti cu un ou batut şi coaceti în cuptorul preîncălzit la 1800 C.



Un comentariu: