Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

joi, 26 noiembrie 2009

RULADA DE OMLETA


Pentru aceasta reteta m-am inspirat de aici
Ingrediente:
-3 oua
-100 g cascaval ras
-sare
-piper
-patrunjel verde tocat si cateva fire de ceapa verde tocate
-un ardei gras rosu tocat si cateva boabe de piper rosu
-3 lingurite ulei

Preparare:

Se sparge cate un ou in cate un castronel. In primul se bate oul cu sare si piper. In al doilea se bate oul cu sare si se adauga patrunjelul si ceapa verde, tocate. In al treilea castronel se bate oul cu sare si se adauga ardeiul gras, tocat.


Se incalzeste o tigaie, se unge cu putin ulei, cam o lingurita.


Se toarna oul din primul castronel si se inclina tigaia ca sa iasa o omleta subtire.

Se acopera cu cascavalul ras.


Se da deoparte si se ruleaza cu o paleta, usor ca sa nu se rupa, ca sa se formeze un rulou, care se impinge la marginea tigaii.


Se unge cu o pensula inmuiata in ulei tigaia, se toarna cea de a doua compozitie, se coace pe foc si trebuie avut grija ca oul sa ajunga si sub ruloul de la margine.
(eu nu m-am miscat destul de repede si compozitia n-a acopertit in totalitate tigaia)

Se da deoparte si se ruleaza, ca un bulgare de zapada, adica miscand ruloul format anterior peste omleta cu verdeata, formand un rulou mai mare.

La fel se repeta operatia si cu ultima compozitie.

Ruloul format se lasa sa se racoreasca putin si se taie felii.

Se serveste cu sos de rosii sau cu o salata asortata.


Un comentariu:

  1. Arata super rulada!Si combinatiile! Eu am fost mai limitata in optiuni pentru ca la dieta Rina nu se pot combina oua cu lactate de exemplu. In rest, ce sa zic, m-ati data gata si cu decorul! Felicitarile mele.

    RăspundețiȘtergere