Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

vineri, 12 iunie 2009

PULPA DE CURCAN CU VERDETURI SI FISTIC


Ingrediente:
-o pulpa de curcan dezosata, cu tot cu piele
-o legatura usturoi verde
-o legatura patrunjel
-o legatura de marar
-o mana de fistic sarat, prajit
-o linguta de unt
-un paharel de vin alb
-sare
-piper


Preparare:
Se fasoneaza pulpa, astfel incat sa-i dam forma dreptunghiulara, pe cat posibil de aceeasi grosime.
Surplusul de carne se toaca (sau se taie marunt, asa cum am facut eu), se amesteca cu zarzavaturile, tocate si ele, cu sare si piper si cu fisticul. Se da forma de sul si se aseaza intr-o margine a dreptunghiului de carne.

Se ruleaza si se aseaza in tava.Daca nu aveti o tava potrivita ca marime, va recomand sa legati rulada pentru a nu se desface in timpul coacerii.(Eu am o tava potrivita exact pentru o pulpa mare, 1,2-1,5 kg si nu o mai leg.)
Deasupra se pune untul si se mai condimenteaza putin cu sare si piper. in tava se pune un paharel de apa si unul de vin si se da la cuptor. Cand s-a rumenit frumos, iar sosul din tava a scazut, pulpa este gata.



Se serveste cu diverse garnituri si salate, sau numai cu cateva legume (rosii, castraveti, ardei gras, asa cum am facut eu).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu