Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

duminică, 14 iunie 2009

FILE DE PANGRASIUS IN COS DE PERGAMENT

Ingrediente:
Pentru 3 portii:
-6 bucati file de pangrasius
-o legatura de marar
-1 morcov mare sau 2 mici
-un fir de praz
-o ceapa verde (de preferinta rosie)
-un ardei gras rosu
-un ardei iute (daca va place mai picant)
-cativa catei de usturoi
-cateva frunzulite de rozmarin proaspat (daca nu aveti in ghiveci, ca mine, e bun si uscat)
-ulei de masline
-vin alb
-sare
-piper
In plus, hartie de copt (pergament)


Preparare:
Fileurile de pangrasius se mai subtiaza daca este nevoie, se aseaza pe fiecare cateva fire de marar


si se ruleaza. Se sareaza si se pipareaza.

Legumele se toaca grosier si se pun intr-un castron. Se adauga frunzulitele de rozmarin si se amesteca.

Pentru fiecare portie ne trebuiesc cate doua bucati de hartie de copt.
Hartia de copt se stropeste cu ulei de masline. Se face o gramada de legume (cat mai afanate) iar deasupra se aseaza cate 2 rulori de peste. Se stropesc rulourile cu ulei si se incepe impachetarea:

se aseaza a doua foaie de pergament si se impatureste ca in figura:

cand am ajuns la ultima parte, prin deschizatura turnam un pic de vin si finalizam impacetarea.
Punem cosuletele astfel formate pe o tava si dam la uptorul preincalzit.

Dupa 20-25 de minute:

Se indeparteaza hartia de deasupra si se serveste.


Desi pare complicat, cum am explicat eu, este rapid si simplu de facut.
M-am inspirat de aici, dar am adaptat-o la gusturile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu