Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

duminică, 17 mai 2009

OCHIURI PE SMANTANA


Daca tot am fost de 1 Mai in Bucovina, la Sucevita, am spus ca inafara de hrana spirituala cu care mi-am "incarcat bateriile" sa vin si cu o reteta specifica regiunii, care mi-a placut foarte mult. Reteta o am de la fiul meu cel mare Radu.

Salut Radule!

Iata reteta, pe care am incercat-o azi de dimineata pentru micul dejun:
Ingrediente:
2 oua
2 linguri de smantana
sare, piper
verdeata (codite de ceapa verde, marar etc)
Preparare:
Cele 2 linguri de smantana se pun intr-o tigaie antiaderenta (eu am folosit Wock-ul, pentru ca nu am avut tigaie asa de mica)si se pun la foc

cand smantana fierbe se sparg cele 2 oua.


se misca tigaia pentru ca smantana fierbinte sa acopere ouale, pentru a se face bine.
Cand sunt gata se scot cu grija pe farfurie, (sa nu le spargeti asa cum am facut eu), se sareaza si se pipareaza. Se presara verdeata tocata, dupa gust.

Pe langa faptul ca sunt foarte gustoase, sunt mai dietetice decat ochiurile clasice in ulei sau decat cele pe unt.
Deci, din cand in cand "isi pot face pofta" si cei care tin regim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu